Eveniment

Profitul Beiersdorf, in crestere

14.01.2004, 00:00 26



Beiersdorf AG, producatorul cremelor Nivea, a anuntat o crestere a profitului pentru 2003 cu 3,4%, ca rezultat al masurilor de concentrare asupra celor mai bine vandute marci si de reducere a costurilor. Venitul net a urcat pana la un nivel de 300 milioane euro, de la 290 milioane in 2002, vanzarile crescand cu 4% dupa luarea in considerare a schimbarilor cursului de schimb. Beiersdorf si-a majorat veniturile prin renuntarea la produse mai putin profitabile si concentrarea asupra unor marci ca Nivea si Juvena. Profitul a crescut, in 2003, chiar daca Beiersdorf a fost subiectul mai multor incercari de preluare, sfarsite cand grupul condus de retailer-ul de cafea Tchibo Holding AG a preluat controlul companiei. Totodata, Beiersdorf si-a atins tinta venitului net, acesta reprezentand mai mult de 6% din totalul vanzarilor, profitul operational atingand o valoare de 480 milioane euro. Divizia de cosmetice a Beiersdorf, unde vanzarile produselor Nivea s-au triplat in ultimii zece ani, a condus cresterea, inregistrand un profit marginal de 13% in ultimul an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO