Pandemia de COVID-19 a forţat companiile să implementeze munca de acasă pentru mare parte din angajaţii lor, într-un timp foarte scurt şi cu costuri semnificative.
Astfel, unele companii au întâmpinat probleme în adaptarea proceselor tehnice la munca de acasă sau în procesele de recrutare şi onboarding.
„În sectorul nostru de activitate, lucrând cu sute de clienţi din regiune şi din lume am văzut în primul rând că majoritatea companiilor au fost nevoite să se adapteze imediat la noua situaţie, adică să lucreze de acasă, au fost nevoite să acceseze infrastructura tehnică de la distanţă mai des decât înainte, practic au fost forţate să se digitalizeze sau să avanseze în procesul de digitalizare mai repede decât plănuiseră. Astfel, s-au creat probleme tehnice semnificative şi multă muncă în plus într-o perioadă foarte scurtă de timp pentru companii precum a noastră“, a declarat Adrian Purcărea, Director Support Engineering ODSP EMEA, Site Lead CSS România Microsoft, în cadrul conferinţei ABSL Leaders Talk, organizată de Asociaţia Business Service Leaders şi Skanska România.