Eveniment

Romanii cumpara marcile proprii ale magazinelor pentru ca sunt mai ieftine

27.10.2009, 23:02 37

Aproximativ 70% din romani cumpara produse marca proprie amarilor magazine pentru ca sunt mai ieftine prin comparatie cubrandurile consacrate, arata un studiu realizat de compania decercetare Mednet Marketing Research. Pe de alta parte, peste 60%din respondenti spun ca principalul dezavantaj al produselorcomercializate sub marca proprie este calitatea scazuta. O altaproblema identificata de cercetare o reprezinta faptul ca cei careachizitioneaza produse marca proprie nu le asociaza cu magazinulpentru care sunt produse. De exemplu, numai jumatate (53,8%) dinrespondenti care cunosc marca de produse Clever au stiut ca estecreatia proprie a supermarketului Billa, in timp ce aceste produsesunt cunoscute in proportie de aproape 63% de cei care auparticipat la sondaj. Studiul a fost efectuat in perioada 6 - 17iulie a acestui an, pe un esantion de 800 de respondenti din mediulurban.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO