Eveniment

Spectacol marca MediaPRO, la Media Park 2004

06.09.2004, 00:00 27

Grupul MediaPRO si-a celebrat la sfarsitul saptamanii trecute noile performante si si-a prezentat proiectele pentru aceasta toamna, in compania partenerilor de business, a principalilor clienti si a reprezentantilor celor mai bine cotate agentii de publicitate.
Grupul a organizat joi, in studiourile MediaPRO Buftea, un eveniment in premiera pentru Romania, intitulat MediaPark, in cadrul caruia au fost lansate grilele de toamna ale posturilor PRO TV, Acasa si PRO Cinema si au fost prezentate, pe langa proiectele viitoare, performantele inregistrate in ultimul an de toate companiile grupului.
Peste 350 de invitati au onorat invitatia MediaPRO de a participa la un eveniment fara precedent pentru piata media din Romania. Decoruri impresionante, happeninguri spectaculoase, proiectii multimedia, jocuri de lumini, interactiune cu vedetele PRO TV, Acasa si PRO FM, "impuscaturi" si cascadorii, recitaluri Loredana, Pepe, Madinga, Sistem, Spin, Stefan Banica Jr. pe scenele ProTV si Acasa, infruntari K1. Acestea au fost doar cateva dintre "ingredientele" retetei de succes "Media Park".
Zoe Vasilescu, director de vanzari PRO TV, Acasa si PRO Cinema a detaliat motivele pentru care a fost organizat acest eveniment. "In primul rand, lucram in show-biz, iar cu aceste evenimente incercam sa le comunicam partenerilor nostri in ce consta munca noastra: ce se intampla efectiv in spatele ecranului, miile de ore de munca, miile de oameni, miile de repetitii. In al doilea rand, este felul nostru de a multumi celor prezenti pentru tot ce am realizat impreuna intr-un an de zile, timpul ce a trecut de la ultimul eveniment de acest gen. Si nu in ultimul rand, evenimentul reprezinta avanpremiera a ceea ce se va intampla in grilele de programe ale statiilor noastre".
Si Sorel Radu, director de vanzari si marketing MediaPro, a subliniat importanta acestui eveniment. "Cred ca evenimentul din acest an a reconfirmat ca MediaPRO ramane trendsetter-ul acestei industrii. Apetenta noastra pentru inovatie s-a manifestat din nou, nu numai prin eveniment in sine, ci si prin produsele prezentate acolo", a declarat Sorel Radu.
Toate brandurile MediaPRO au fost reunite si personalizate in "Media Park", iar invitatii au avut mai multe distractii intr-una. Spatiile special amenajate au fost adaptate specificului principalelor branduri. Locatiile PRO TV, Acasa, PRO Cinema, PRO FM si a Studiourilor MediaPRO s-au transformat in adevarate ringuri de dans, cu participarea vedetelor Amalia Enache, Raluca Arvat, Radu Anton Roman, Cabral, Mihai Dedu, George Vintila, Teo, Mihaela Tatu, a interpretilor din Vacanta Mare si La Bloc.
Nu au lipsit nici reprezentanti ai altor companii din grupul Media Pro: Compania de Publishing PubliMedia, agentia de stiri Mediafax, tipografia CoPrint sau firma de distributie NDC.
Tot in premiera pentru Romania, MediaPRO a lansat Media Park 2004, un catalog editat la standarde calitative inalte, destinat agentiilor de publicitate, in care a fost prezentata oferta de toamna a companiilor trustului.
Fiecare invitat a primit la plecare catalogul, noul format al revistei PRO TV Magazin precum si un numar special al publicatiei Media&Advertising, din care au putut afla amanunte despre cele mai noi produse al grupului, printre care viitorul post de radio InfoPRO sau noul saptamanal "BUSINESS Magazin", care va fi lansat in curand.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO