Eveniment

Timisoreana castiga marele premiu la Effie

19.05.2008, 19:09 18

Campania "Povestea merge mai departe" realizata de catre agentia GMP Advertising a adus brandului Timisoreana cel mai important premiu la cea de-a cincea editie locala a Effie, festivalul care premiaza cele mai eficiente campanii de publicitate.
"Comunicarea marcii si campania 'Povestea merge mai departe', avand traditia ca valoare cheie, si-au aratat efectele atat in indicatorii de imagine, cat si in rezultatele de piata care au intrat intr-un trend crescator, sustinand pozitia de lider de piata. Acest lucru a subliniat ca este esential pentru o campanie care vizeaza rezultate pe termen lung sa aiba la baza un adevar autentic despre marca", a declarat pentru ZF Laura Andrei, Junior Brand Manager Timisoreana.
In 2007, Timisoreana, brand din portofoliul Sab Miller, a inregistrat pe segmentul local de retail o cota de piata de 11,3%, fata de 8,8% in urma cu doi ani si 7,1% in 2005. Vanzarile in volum ale Timisoreana au crescut in anul fiscal trecut (aprilie 2007-martie 2008) cu 43% si in valoare cu 51%, principalul motor de crestere fiind introducerea ambalajului PET. Prin aceasta evolutie, Timisoreana si-a asigurat prima pozitie pe piata locala a berii.
Timisoreana a obtinut trei premii, castigand in afara de Grand Effie - categorie in care a concurat cu campania la lansare a Tnuva realizata de agentia BV McCann Erickson si cea pentru Furazolidon conceputa de Propaganda - premiul Gold Effie in categoria bauturi alcoolice si premiul Silver Effie pentru "Succes Sustinut" , categorie aflata la prima editie si care premiaza succesul acelor campanii care s-au dovedit eficiente timp de trei ani.
GMP Advertsing a fost agentia cea mai premiata, obtinand in afara de Grand Effie inca sapte premii, aceasta fiind urmata de agentiile BV McCann Erickson si Leo Burnet&Target, care au castigat sase si, respectiv, patru premii.
"Pe langa rezultatele clientilor nostri care confirma eficienta colaborarii dintre agentie si client aceste premii sunt si o confirmare a industriei avand in vedere ca juriul a fost format din 80 de persoane, aproape doua treimi dintre acestea fiind reprezentanti ai departamentelor de marketing, iar restul ai agentiilor. Cu atat mai mult este notorie povestea de succes a Timisoreana care acum doi ani se afla pe locul cinci, acum fiind lider de piata", a afirmat pentru ZF Felix Tataru, directorul general al GMP Advertising.
Anul acesta au fost inscrise in concurs 90 de campanii (fata de 71 anul trecut) din partea a 29 de agentii si s-au acordat 42 de premii. Prima editie a premiilor Effie a avut loc in Statele Unite la New York in 1968, acum desfasurandu-se in 35 de tari din cinci continente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO