• Leu / EUR4.6662
  • Leu / GBP5.2488
  • Leu / USD4.0794
Eveniment

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un customer support representative într-un centru de servicii

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un customer support representative într-un centru de servicii

Autor: Adelina Mihai

12 sep 2018 1888

Un angajat care lucrează în departamentul de suport pentru clienţi dintr-un centru de servicii de tip business process outsourcing câştigă între 1.500 de lei net pe lună şi poate ajunge la un venit lunar de peste 6.500 de lei net pe lună, arată datele furnizate de platforma Undelucram.ro, un instru­ment online pentru cău­tarea şi compararea sa­la­riilor din Ro­mânia.

„Ştim deja că există o criză a forţei de muncă în zona cus­tomer support. Dacă în alte industrii un diferenţiator puternic stă în anii de experienţă, în zona de customer support limbile străine rare sunt un plus pentru oricine îşi caută un loc de muncă. Din ce am văzut din descrierile joburilor care se postează pe Undelucram.ro, din ce în ce mai multe în acest domeniu companiile au deja pro­cese şi sisteme de training foarte eficiente, deci experienţa poate fi compensată sub o formă sau alta. Ca remuneraţii, în BPO un angajat din departa­mentul de customer support poate câştiga până la 6.500 de lei în funcţie de limba străină pe care o stăpâneşte“, a explicat Costin Tudor, fondatorul platformei Unde­lucram.ro.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro

Newsletter Ziarul Financiar

Înscrie-te la newsletter-ul ZF.ro ca să primeşti zilnic informaţiile de business care contează. Ia decizii în cunoştinţă de cauză!

Principalele valute BNR - luni, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.6662
Diferență: 0,0257
Ieri: 4.6650
Azi: 4.0794
Diferență: -0,1493
Ieri: 4.0855
Azi: 5.2488
Diferență: -0,099
Ieri: 5.2540
Azi: 4.1096
Diferență: 0,2831
Ieri: 4.0980