Eveniment

Vanzarile Sodexho Alliance au crescut cu 4,3%

06.10.2005, 19:01 16

Vanzarile Sodexho Alliance, a doua companie mondiala de servicii de catering, au crescut cu 4,3% in anul fiscal 2004-2005, impulsionate de activitatea diviziei de bonuri si a segmentului de sanatate. Compania, printre ai carei clienti se numara Toyota si Marina SUA, a informat ca vanzarile aferente anului fiscal incheiat la 31 august au fost de 11,672 miliarde de euro, nivel apropiat estimarilor de 11,670 miliarde de euro. "Cresterea organica se plaseaza in apropierea obiectivului stabilit pentru anul 2004-2005. Suntem bine pozitionati pentru a ne putea dezvolta pe pietele si pe segmentele care ofera potential de crestere", a declarat directorul executiv al companiei, Michel Landel. Grupul de catering si-a propus ca pe termen mediu sa atinga un ritm anual de crestere de 7%. "Pentru a ne atinge tinta, vom continua sa ne concentram pe atragerea de clienti, pe majorarea veniturilor si pe dezvoltarea ofertei", a adaugat Landel. Vanzarile din statele Europei continentale au crescut cu 4,1%, in timp ce Marea Britanie si Irlanda, care s-au confruntat cu un scandal legat de modul de administrare al afacerilor, au consemnat vanzari in scadere cu 2,6%. Divizia de bonuri a realizat cele mai bune rezultate, sumele incasate fiind in crestere cu 13,2%, pana la 280 de milioane de euro. Societatea, infiintata in anul 1966, este prezenta astazi in 76 de tari. In anul financiar incheiat in august 2004, Sodexho a raportat venituri de 11,5 miliarde de euro. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO