Info

(P) 10 motive pentru care site-ul tău nu îţi aduce clienţi

(P) 10 motive pentru care site-ul tău nu îţi aduce...

Autor: Publicitate

26.10.2023, 10:54 39

Un site web este un instrument excelent pentru creşterea şi consolidarea companiilor indiferent de domeniul în care acestea activează întrucât ajută la îndeplinirea unor obiective importante de afaceri, de vânzări, de brand awareness şi de marketing.

Vânzările online, vizibilitatea, credibilitatea, promovarea companiei şi a produselor sau conţinutul relevant oferit clienţilor sunt doar câteva dintre motivele pentru care un site bine pus la punct este crucial pentru succesul unei afaceri în era digitală.

Şi un site bine pus la punct nu înseamnă doar un o pagină web realizată bine din punct de vedere grafic. Pentru companie este important să aibă un site care vinde!

Dacă eşti în ipostaza în care site-ul tău nu performează aşa cum te-ai aşteptat, nu face conversii sau potenţialii consumatori nu petrec prea mult timp printre navigarea paginilor, te invităm să citeşti mai jos 10 motive pentru care site-ul tău nu îţi aduce clienţi.

1. Nu ai o strategie de marketing coerentă

Nu există o afacere de success fără o strategie clară de marketing. Este important să îţi stabileşti obiectivele de marketing, să identifici şi să analizezi publicul tău ţintă ca mai apoi să creezi conţinut de calitate şi acele „call to action” pe care să le integrezi în site-ul tău astfel încât acesta să atragă şi să convertească vizitatorii în clienţi.

2. Site-ul nu are o optimizare SEO eficientă

Optimizarea SEO deficitară este unul dintre principalele motive pentru care site-ul tău nu vinde, din simplul motiv că motoarele de căutare nu îţi vor aduce trafic organic şi evident clienţii nu te vor găsi. Aşadar, este important să te asiguri că respecţi practicile seo, atât on page cât şi off page, că foloseşti în conţinutul site-ului cuvinte cheie relevante pentru domeniul tău de activitate, că ai meta descrieri, meta titluri sau intertitluri.

 

3. Îţi lipseşte un funnel de vânzări bine definit

Un funnel de vânzări reprezintă un set de etape clare prin care trec vizitatorii prin site-ul tău, de la prima interacţiune şi primul click până la finalizarea unei achiziţii. Astfel este important să creezi un funnel de vânzări eficient care să îi îndrume pe vizitatori pas cu pas şi să întreprindă acţiunile pe care ţi le doreşti.

4. Site-ul de vânzări nu are un conţinut relevant

Conţinutul pe care îl foloseşti pe site trebuie să fie de calitate şi relevant pentru publicul tău ţintă. Nu numai că trebuie să ai descrieri potrivite pentru produsele pe care le vinzi, să ai call to actions interesante şi să convingi clienţii că ceea ce vinzi e cea mai bună variantă pentru ei, ci este nevoie să aduci informaţii utile. Publică conţinut care răspunde la întrebările şi nevoile clienţilor tăi potenţiali. Acest lucru nu numai că îi va ţine pe vizitatori pe site-ul tău, ci îţi vor deveni clienţi.

5. Site-ul tău nu este uşor de navigat

Clienţii petrec mult mai puţin timp de site decât te-ai aştepta sau ţi-ai dori tu. De aceea, este important ca acesta să fie uşor de navigat, clienţii să aibă acces uşor la informaţii şi să le oferi o experienţă cât mai plăcută. Alege să dezvolţi un site de vânzări care are o structură clară, meniuri uşor de folosit şi căutare eficientă pentru a păstra vizitatorii cât mai mult timp pe site.

6. Site-ul nu este optimizat pentru mobile devices

Asigură-te că site-ul tău este responsive, adică se vede bine şi se încarcă repede pe ecranele telefoanelor sau a tabletor, având în vedere faptul că tot mai mulţi utilizatori folosesc acest tip de dispozitive pentru comenzi online.

7. Paginile site-ului se încarcă greu

Optimizează viteza de încărcare a paginilor pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută şi cât mai eficientă vizitatorilor. În era vitezei, dacă o pagină din site-ul tău se încarcă în mai mult de 3 secunde rişti să îţi pierzi vizitatorul.
 

8. Nu ai recenzii sau ai un feedback negativ

Nu numai că site-ul tău ar trebui să aibă o secţiune în care să afişezi recenzii de la clienţii tăi, dar este important să şi gestionezi feedback-urile negative primite. Răspunde cu atenţie şi într-un mod profesionist, întrucât aceste recenzii vor afecta cu siguranţă şi percepţia potenţialilor clienţi.

9. Site-ul nu are o securitate adecvată

Pentru un site de vânzări performant este important ca acesta să aibă o securitate bine pusă la punct pentru a da clienţilor certitudinea că pot comanda sigur pe site-ul tău şi că datele lor sunt păstrate în siguranţă.

10. Site-ul nu are promovare online

Chiar şi cel mai bine construit site nu va avea rezultatele pe care ţi le doreşti dacă nu investeşti în promovarea acestuia. Foloseşte diverse canale de promovare online, cum ar fi Google Ads, social media sau content marketingul pentru a atrage trafic pe site-ul tău şi pentru a deveni vizibil pentru clienţi.

Aşadar, pot exista mai multe motive pentru care site-ul tău nu face conversiile dorite. Poţi însă să îmbunătăţeşti performanţa acestuia şi poţi atrage mai mulţi clienţi cu o optimizare seo corespunzătoare, cu o strategie de marketing bine pusă la punct, cu un conţinut de calitate şi cu un funnel de vânzări strategic.

 

Link do-follow - https://digitalatelierstudio.ro/services/

 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO