Media & Advertising

American ROM sau cum a convins compania McCann Erickson juriul de la Cannes Lions că merită două Grand Prix-uri

Autor: Aura STAN

23.06.2011, 20:34 1151

România a fost marele câştigător luni seara, la Festivalul dePublicitate de la Cannes 2011 (Cannes Lions International Festivalof Creativity). Campania American ROM, realizată de agenţia de PRMcCann Erickson, a câştigat două Grand Prix-uri în cadrulfestivalului. Este prima dată când România obţine o astfel dedistincţie la cea mai importantă competiţie de profil. Preşedintelecompetiţiei, Terry Savage, a subliniat că "este primul leu de bronzpe care România l-a câştigat vreodată". Agenţia a reuşit să îşiadjudece Grand Prix-ul la categoria "cea mai bună lansare/relansare de produs", precum şi pe cel de la categoria "brandbuilding", precizează Advertising Age.

"E o premieră şi asta ne bucură cel mai tare. Câştigăm rar, daratunci când o facem obţinem premii importante. Nu ne oprim aici,vom mai lua şi alte premii până când se termină festivalul", adeclarat Bogdan Enoiu, directorul general McCann Erickson. Citiţimai multe despre campania AmericanROM pe www.gandul.info.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO