Media & Advertising

ARBOmedia AG isi regrupeaza activitatile din Romania

17.11.2006, 21:19 15

Compania germana ARBOmedia AG a decis sa reuneasca toate afacerile sale din Romania intr-o singura entitate - ARBOGroup - care va coordona activitatea regiei de publicitate ARBOmedia, a companiilor ARBOevents, ARBOvision si EMI Romania, carora li se va adauga de anul viitor ARBOPR.
Potrivit lui Georg Bogner, Chief Executive Officer al ARBOmedia AG, noua companie ARBOGroup va fi condusa din pozitia de presedinte al Consiliului Director de Serban Ciusca, actualul Managing Director al ARBOmedia Romania. Acesta va coordona, impreuna cu alte cinci persoane, cel mai probabil, activitatea companiilor sub numele ARBOGroup. Din punct de vedere legal, compania nu a fost inca infiintata, insa aceasta este o chestiune de timp.
Potrivit lui Serban Ciusca, vechiul sau post de la conducerea ARBOmedia va fi ocupat de Silviu Ispas, New Business Director in compania romaneasca. De altfel, Silviu Ispas va face parte si din Consiliul Director, alaturi de un reprezentant al ARBOmedia AG si alte doua persoane, a caror identitate nu a fost deocamdata stabilita. Compania ARBOevents va fi condusa cel putin un an de Serban Ciusca, ARBOvision de Mircea Ionescu, iar EMI Romania de Silviu Ispas.
Serban Ciusca spune ca in primul trimestru al anului viitor va fi creata si ARBOPR.
In plus, ARBOGroup se va extinde pe branding, propunandu-si sa ajute la formarea si dezvoltarea unor branduri prin intermediul celorlalte divizii pe care le detine.
Serban Ciusca sustine ca in 2006 ARBOmedia a avut o evolutie buna, fiecare dintre departamentele regiei de vanzari inregistrand cresteri intre 50 si 100%.
Departamentul care a evoluat cel mai mult de la an la an este cel de online, ale carui venituri s-au dublat pana la doua milioane de euro, venit net, dupa cum a spus Doru Panaitescu, Online Sales Director al companiei. De asemenea, veniturile departamentului de vanzari publicatii locale au crescut cu 40-45%, cele de publicatii nationale au stagnat, iar cele de la televiziuni au crescut cu peste 50%. Legat de reprezentarea in vanzarile de publicitate a posturilor de televiziune, Ciusca a precizat ca ARBOmedia va semna un contract cu postul MGM.
ARBOmedia Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar a aproximativ 180 de site-uri, la care se adauga televiziunile Hallmark, Jetix si U, 17 publicatii nationale, reteaua nationala InStoreTV, Radio Total si o retea nationala de print local. Listata la bursa din Frankfurt, ARBOmedia AG mai desfasoara afaceri in Cehia, Polonia, Slovacia, Spania si Turcia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO