Media & Advertising

Arnaud Lagardere, "Media Person of the Year" la Festivalul de la Cannes

21.05.2004, 00:00 7



Arnaud Lagardere, presedinte si Chief Executive al gigantului media francez Lagardere Groupe, va fi numit "Personalitatea Media a Anului" la editia din acest an a Festivalului International de Publicitate de la Cannes, care se va desfasura in luna iunie.



Lagardere va primi distinctia in Marele Auditorium Kodak de la Palais des Festivals din Cannes pe 22 iunie, in cadrul ceremoniei de decernare a premiilor Media Lions si Lions Direct Awards.



Acest premiu se acorda in fiecare an, ca recunoastere a capacitatii unei persoane de a conduce si a viziunii acesteia. Grupul Lagardere este o companie multi-media care are operatiuni online, de televiziune si radio, tiparire si presa. Printre titlurile detinute de catre Lagardere se numara "Elle" si "Marie Claire", si detine retelele radio Europe 1, Europe 2 si RFM.



"Prin acordarea distinctiei de "Media Person of the Year" lui Arnaud Lagardere, sunt incantat ca acest premiu se indreapta catre o noua generatie de intreprinzatori", a declarat presedintele festivalului, Roger Hatchuel.



Juriul la sectiunea media din acest an este prezidat de catre Alexander Schmidt-Vogel, Worldwide Chief Executive al MediaCom. Ceilalti membri ai juriului sunt Bernard Balderston, Outspoken Associate Director of UK Media la P&G, si Divya Gupta, presedinte al Media Edge India. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO