Media & Advertising

Audienta ziarelor

Audienta ziarelor

Click pentru imaginea intreaga

15.02.2008, 21:47 61

Ultimele date ale Studiului National de Audienta realizat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor arata continuarea trendului de scadere a numarului de cititori de presa scrisa, tinand cont de faptul ca primele zece cotidiene centrale monitorizate au inregistrat scaderi pe linie, in perioada octombrie 2006 - octombrie 2007 fata de perioada ianuarie 2006 - ianuarie 2007.
Astfel, niciunul dintre cotidienele din top zece nu a inregistrat cresteri ale numarului mediu de cititori pe editie in perioada analizata, raportand scaderi cuprinse intre 0,2% si 10,1%.
Cel mai citit ghid TV ramane PRO TV Magazin, cu 874.000 de cititori pe editie. De asemenea, revista Ce se intampla doctore a inregistrat o crestere de 0,3% a numarului de cititori, pana la 340.000, in conditiile in care toate revistele feminine up-market au inregistrat scaderi.
Libertatea ramane cea mai citita publicatie din Romania, cu 1.327.000 de cititori pe editie.
Studiul a fost realizat de BRAT, iar datele au fost culese de institutele de cercetare Metro Media Transilvania si IMAS, in intervalul 15 octombrie 2006 - 14 octombrie 2007, pe un esantion de 21.367 de persooane.
Datele SNA au fost furnizate pentru 149 de publicatii, dintre care 58 de lunare, 14 bilunare, 26 de saptamanale, 42 de cotidiene si 9 suplimente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO