Media & Advertising

CNA si ARMA cauta deja companie pentru masurarea audientelor TV incepand cu 2008

07.04.2006, 00:00 20

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) si Asociatia Romana de Masurare a Audientei (ARMA) au semnat, miercuri, caietul de sarcini si calendarul pentru organizarea licitatiei care va desemna compania care se va ocupa de masurarea audientelor TV dupa expirarea contractului cu actualul masurator, TNS-AGB. Desi contractul dintre ARMA si TNS-AGB pentru furnizarea audientelor TV expira abia la sfarsitul anului 2007, ARMA a preferat sa demareze procedurile de licitatie inca de la jumatatea acestui an, pentru a oferi viitoarei companii de masurare destul timp sa isi instaleze echipamentele. Potrivit calendarului semnat de cele doua institutii, noul masurator va fi desemnat pe 8 ianuarie 2007, el avand la dispozitie aproape un an pentru a instala aparatele de masurare, numite peoplemetere, in casele oamenilor. La inceputul lunii septembrie a acestui an, ARMA va lansa invitatii catre toate companiile care ar putea participa la licitatie, urmand ca, pana pe 15 septembrie, acestea sa confirme sau nu participarea. Agentiile care vor participa la licitatie vor avea la dispozitie doua luni (de pe 15 septembrie pana pe 15 noiembrie) pentru a intocmi oferta scrisa si pentru a o trimite ARMA. Intre 20 si 24 noiembrie vor fi realizate prezentarile ofertelor, reprezentantii agentiilor fiind chemati in fata Comisiei Paritare, alcatuite din membri CNA si ARMA, pentru a raspunde eventualelor neclaritati sau pentru a face anumite precizari pe langa oferta scrisa. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO