Media & Advertising

Emisiunea România, te iubesc!, difuzată de ProTV, a fost urmărită de peste 2 mil de telespectatori

Emisiunea România, te iubesc!, difuzată de ProTV a fost urmărită de peste 2 mil de telespectatori
14.11.2011, 13:04 194

Anchetele prezentate în cadrul emisiunii România, te iubesc!, duminică, la ProTV au ţinut în faţa televizoarelor peste 2.000.000 de telespectatori din întreaga ţară, care urmăreau emisiunea în minutul de aur, 18:57.

În intervalul orar 18:00 - 18:58, atunci când a fost difuzată o nouă ediţie a emisiunii România, te iubesc!, ProTv era lider de audienţă atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, ProTv înregistra, în medie, 4,5 puncte de rating şi 14,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al III-lea, avea doar 2,1 puncte de rating şi 7% cotă de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban ProTv a fost lider de audienţă, înregistrând, în medie, un rating de 4,3 puncte şi un share de 10,8 procente, spre deosebire de Antena 1, clasată pe locul al III-lea, care avea 2,8 puncte de rating şi 7 procente din cota de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO