Media & Advertising

GfK livreaza primele date de audienta TV in decembrie

16.02.2007, 19:55 12

GfK Romania, compania care a fost desemnata sa masoare, in perioada ianuarie 2008 - decembrie 2011 audienta posturilor de televiziune din Romania, va livra primele date de proba Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientei (ARMA) in luna decembrie a acestui an. Potrivit oficialilor celor doua companii, principalele schimbari fata de actuala modalitate de masurare a audientelor sunt majorarea numarului de gospodarii carora le vor fi monitorizate preferintele de la 1.000 in prezent la 1.200 incepand cu 2008 si includerea "satelor dezvoltate" in structura esantionului. In ceea ce priveste masurarea audientei in spatii publice (hoteluri, sali de asteptare, birouri, etc.), Mihail Vartosu, co-fondator ARMA si actual responsabil cu relatiile externe ale companiei a declarat ca desi s-a vorbit mult pe aceasta tema, prevederea nu a fost inclusa in contractul semnat de GfK. "Exista o preocupare constanta a membrilor Comisiei Paritare de a reflecta prin studiul de configurare o estimare a consumului de media in spatii publice", a spus Vartosu, precizand ca aceste masuratori vor fi incluse in panel doar in cazul in care se vor dovedi reprezentative pentru intreaga populatie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO