Media & Advertising

MediaPro lanseaza Ziarul Clujeanului

04.04.2003, 00:00 11

Publimedia International, companie a grupului MediaPro va lansa la Cluj incepand cu 14 aprilie,  un nou cotidian intitulat Ziarul Clujeanului. Noul titlu este ce-a de-a sasea publicatie din reteaua de ziare locale editate de Publimedia International, alaturi de saptamanalele Clujeanul, Bihoreanul, Banateanul si Ieseanul si cotidianul Hunedoreanul. Profilul noii publicatii este de cotidian judetean de informatii, cu 5 editii zilnice de luni pana vineri si un pret de coperta de 5.000 de lei. Ziarul Clujeanului va avea cel putin 16 pagini, in format tabloid, din care minim jumatate color, si un tiraj de 13.000-15.000 de exemplare, care va fi auditat BRAT. "Ziarul Clujeanului va face o nota distincta pe plan local printr-o grafica moderna, cu accent si pe imagine dar, cu toate acestea, pe o documentare temeinica a materialelor publicate", declara Dragos Stanca, director editorial al diviziei de presa locala din cadrul Publimedia International.
Cotidianul are ca public tinta persoanele dinamice, preponderent din mediul urban, cu varsta cu prinsa in intervalul 20 - 45 ani, atat barbati cat si femei. Continutul va fi structurat dupa un raport echilibrat  intre grafica si text si va trata cu preponderenta subiecte locale (judetene) dar va acorda si spatii ample stirilor nationale si internationale. "In acest moment, caz unic intre marile orase ale Romaniei, mai cu seama intre cele care sunt considerate capitale ale unor regouni istorice - Clujul nu are un cotidian  local cu tiraj auditat sau demn de luat in considerare. Doar ziarul "Clujeanul", care apare saptamanal, a reusit sa faca, in ultimii ani, performante de tiraj care il plaseaza in studiile nationale de audienta ale BRAT in primele trei, la capitolul publicatii locale", spune Stanca.
In afara de saptamanalul Clujeanul, presa cu continut editorial din Cluj este reprezentata la acest moment de trei  cotidiene locale ("Adevarul de Cluj", "Monitorul de Cluj" si "Szabadsag") si alte doua saptamanale cu tiraje confidentiale ("Gazeta de Cluj" si "Informatia de Cluj)". La acestea se adauga doua ziare regionale, care se editeaza la Cluj. Unul de limba romana, "Buna Ziua, Ardeal" (lansat zilele trecute si format de echipa fostei editii de Ardeal a cotidianului "Ziua") si unul de limba maghiara, "Kronika".
"Acest moment este oportun lansarii pe piata clujeana a unui cotidian local de mare tiraj, de un nivel grafic si editorial inalt. Speram sa le putem oferi astfel clientilor de publicitate si cititorilor nostri o alternativa profesionista, lipsita de orice nota de provincialism, atat din punct de vedere al continutului editorial, cat si al relatiilor de business", este de parere Dragos Stanca.
In afara retelei de presa locala, in portofoliul Publimedia International mai sunt si publicatiile Ziarul Financiar, PROTV Magazin, Acasa Magazin, Playboy, Doctorul casei, Acasa in Bucatarie si Descopera.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO