Media & Advertising

Men's Health apare si in Romania

18.03.2005, 00:00 29

Cunoscuta publicatie de lifestyle masculin Men's Health va avea de saptamana viitoare si o editie romaneasca, astfel urmand sa fie ocupata inca o parte a nisei destinate revistelor pentru barbati.
Lansarea face parte din strategia de revigorare a Companiei Burda Romania, aceasta fiind prima revista glossy pe care o editeaza. Aceasta lansare va fi marcata, luni, printr-un eveniment special, organizat impreuna cu Millenium Communication, in Piata Revolutiei din Bucuresti.
Potrivit directorului executiv al Burda Romania, Michael Schroder, pentru moment, piata romaneasca a revistelor pentru barbati este subdezvoltata, lipsind mari titluri internationale, precum Maxim, GQ sau Men's Health. "Dintre cele internationale, nu exista decat reviste specializate pe sex, gen Playboy si FHM. Men's Health este exact opusul acestor reviste, incearca sa fie un consultant pentru toate problemele barbatului", a declarat Schroder pentru ZF.
Principalele sectiuni ale revistei, care il va avea ca redator-sef pe Razvan Spiridon, sunt "Sport & fitness", "Sanatate & nutritie", "Stil", "Relatii", "Gadgeturi".
Revista va avea in Romania un tiraj de 50.000 de exemplare, editorii dorindu-si ca pana in 2006 sa ajunga pe primul loc pe piata romaneasca a revistelor pentru barbati. In prezent, pe langa "internationalele" Playboy si FHM, in Romania mai apar, tot pe aceasta piata a revistelor de calitate pentru barbati, Highlife si Class.
"Men's Health face parte din categoria revistelor cu un brand international in spate, brand care iti ofera consultanta, continut international si o anumita structura deja verificata", a declarat Schroder, afirmand ca pretul revistei va fi apropiat de cel al FHM si Playboy.
Pentru inceput, continutul revistei va fi 35% autohton si 65% international, folosindu-se baza de date cu studii, teste si materiale de editia Men's Health din SUA. Revista se adreseaza barbatilor de 24-45 de ani, activi, cu un statut social bine conturat, educati si cu venituri ridicate. In plus, cititorul noii reviste este atras de branduri de prestigiu care le imbunatatesc atat imaginea, cat si calitatea vietii.
Cu timpul, proportia materialelor editoriale autohtone, reprezentate de interviuri, pictoriale de moda, ingrijire corporala, stiri sau sfaturi, va creste, a declarat redactorul-sef Razvan Spiridon.
Burda Romania isi propune sa editeze tot in acest an si o revista glossy pentru femei, dorind sa-si intareasca astfel pozitia pe acest segment. "Piata revistelor din Romania nu are limite, este libera si iti ofera posibilitatea sa creezi. Dupa 2007, piata va fi deja ocupata", apreciaza Michael Schroder.
Compania Burda mai editeaza Men's Health in Slovenia, Croatia, Serbia. Men's Health este revista pentru barbati cu cel mai mare ritm de dezvoltare la nivel mondial. Editia originala a fost lansata in SUA, in 1988, iar prima sa licenta internationala a aparut sapte ani mai tarziu, pe piata britanica. In prezent, Men's Health are 39 de editii internationale si peste 15 milioane de cititori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO