Media & Advertising

MTV se joaca cu comisioanele

26.03.2004, 00:00 10



Canalul MTV se pregateste sa suspende, incepand cu 31 martie, difuzarea videoclipurilor unor marci independente din Europa, din cauza divergentelor aparute pe tema comisioanelor la reinnoirea contractului. Cu ceva timp in urma, artistii cu pricina s-ar fi aflat intr-un mare impas, insa acum exista destule televiziuni concurente pentru MTV. De exemplu, in Marea Britanie, Emap detine sapte canale rivale, iar BskyB a lansat alte trei anul trecut. MTV, parte a grupului american Viacom, cumpara drepturile de difuzare ale videoclipurilor produse de marci independente prin Video Performance Limited, un grup londonez care negociaza in numele acestor marci. Impasul a venit de la initiativa MTV de a negocia separat cu producatorii independenti precum Beggars Group, in aceeasi maniera ca si in cazul marilor producatori, cum sunt Warner Music si Universal Music Group. andreea.melinte@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO