Media & Advertising

Notorietate, premii si campanii

20.12.2002, 00:00 20

Conform unui studiu de monitorizare realizat de IMAS in septembrie 2002, marca de whisky Ballantine's Finest a atins o notorietate de 90% in randul consumatorilor romani si mai mult 31% dintre cei chestionati au mentionat marca drept prima pe care si-o amintesc atunci cand se gandesc la whisky.
Cresterea cea mai spectaculoasa a avut loc in ceea ce priveste notorietatea reclamei Ballantine's. Astfel, in luna septembrie 2002, 56% dintre persoanele incluse in studiu au declarat ca isi amintesc reclama, fata de 46,5% in luna mai 2002. Mai mult, reclama la Ballantine's a fost prima mentionata dintre toate reclamele la whisky de catre 30% dintre cei intervievati, fata de 20,4% ca patru luni in urma.
Aceasta crestere vine pe fondul unei campanii sustinute de promovare, incepute o data cu relansarea marcii in luna mai a acestui an. Sub sloganul "Go Play" campania internationala Ballantine's derulata in 56 de tari, se concentreaza asupra tinerilor activi, carora le place sa-si petreaca timpul liber impreuna cu prietenii.

Ursus i-a premiat marti pe cei 12  castigatori ai concursului de fotografie ConcUrsus cu tema "Bucuria berii la romani", lansata la inceputul lunii octombrie. Premiiile au constat intr-un cec de 1.000 de dolari, un trofeu "Ursus" si aparita in calendarul Ursus 2003. Festivitatea de premiere a avut loc la Clubul "Prometheus" in prezenta membrilor juriului. La concurs au participat 230 de fotografi amatori si profersionisti care au trimis 850 de fotografii. Criteriile de selectie au fost surprinderea specificului romanesc, reflecatrea marcii Ursus dar si umorul si valoarea artistica a fotografiilor. Potrivit organizatorilor, competitia ConcUrsus va continua si in anii urmatori.

Campania de Sarbatori realizata de Gavrila&Asociatii pentru Zapp lanseaza un nou slogan: "Un an nou de 15 ori mai bun!". Spotul vrea sa fie, de fapt, o felicitare Zapp, care se adreseaza clientilor si partenerilor companiei, dar si tuturor celor care doresc sa il revada pe Cosmin, pustiul-expert care a devenit o adevarata "marca Zapp".
Campania cuprinde un spot TV de 10 minute, un spot radio, felicitari si postere pentru magazine. Spotul TV a fost regizat de Razvan Marculescu, alaturi de Alex Sterian - director de imagine. Spotul radio, productia si post productia pentru spotul TV s-au realizat la Castel si Abis Studio. Campania se va derula in perioada 13 decembrie 2002 -5 ianuarie 2003.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO