Media & Advertising

Pentru Elite, vremea vorbelor a trecut

04.07.2003, 00:00 14



Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi a castigat, in urma unei licitatii, pentru un an de zile, contul Elite Romania, producatorul care detine aproximativ 50% din piata cafelei din Romania. Campania va promova principalele brand-uri Elite- "Selected", "Elita" si "Fort". "Vremea vorbelor a trecut. Vom celebra parteneriatul semnat cu agentia Saatchi & Saatchi atunci cand succesul comercial va fi pe masura dorintei de a lucra impreuna", a declarat Eli Rachmut, General Manager Elite Romania. Echipa Saatchi & Saatchi care a lucrat la pitch este formata din: Cristina Oanta - Client Service Director, Paula Hotea - Group Account Director, Razvan Lazar - Creative Director, Bogdan Manea - Executive Creative Director, Raluca Ciupercescu - Copywriter, Paul Dersidan - Art Director, Iosif Oprescu - Art Director, Olav Schrader - Strategic Planner, Monica Tanasoiu - Junior Strategic Planner si Daniel Ene - Media Planning Director.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO