Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi a castigat, in urma unei licitatii, pentru un an de zile, contul Elite Romania, producatorul care detine aproximativ 50% din piata cafelei din Romania. Campania va promova principalele brand-uri Elite- "Selected", "Elita" si "Fort". "Vremea vorbelor a trecut. Vom celebra parteneriatul semnat cu agentia Saatchi & Saatchi atunci cand succesul comercial va fi pe masura dorintei de a lucra impreuna", a declarat Eli Rachmut, General Manager Elite Romania. Echipa Saatchi & Saatchi care a lucrat la pitch este formata din: Cristina Oanta - Client Service Director, Paula Hotea - Group Account Director, Razvan Lazar - Creative Director, Bogdan Manea - Executive Creative Director, Raluca Ciupercescu - Copywriter, Paul Dersidan - Art Director, Iosif Oprescu - Art Director, Olav Schrader - Strategic Planner, Monica Tanasoiu - Junior Strategic Planner si Daniel Ene - Media Planning Director.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels