Media & Advertising

Peste 2 milioane de români s-au uitat miercuri la "Serviciul Român de Comedie", la Pro TV

Emisiunea “Serviciul Român de Comedie” difuzată de Pro TV, miercuri seară, a fost urmărită de peste 2 mil. de telespectatori
10.11.2011, 12:49 122

Emisiunea lui Toni Grecu & co. a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, iar in minutul de maxima audienta, 21.39, atunci cand peste 2 milioane de romani urmareau emisiunea, Pro Tv a inregistrat pe publicul comercial un varf de 10,3 puncte de rating si 30,1 % cota de piata. Tot atunci, Antena 1 inregistra valori de patru ori mai mici, respectiv 2,6 puncte de rating si 7,7 procente din cota de piata.

Emisiunea "Serviciul Roman de Comedie" a fost lider de audienta pe intreaga durata a difuzarii (20.27-21.53). Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv s-a clasat primul cu o medie de 8 puncte de rating si 23,1 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 3,9 puncte de rating si 11,2 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost lider cu o audienta medie de 7,9 puncte de rating si 17,5 % cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 4,4 puncte de rating si 9,8 procente din cota de piata.

Miercuri seara la SRC Toni Grecu a facut schimb de glume cu medicul Nicolae Bacalbasa, si-a trimis agentii pe teren cu un recensamant atipic acasa la Oana Zavoranu, iar in "Clanul Lupilor" a fost petrecere mare de ziua lui Titel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO