Media & Advertising

Cum se pot diferenţia şi dezvolta în piaţă companiile cu capital privat românesc? Costurile dezvoltării unei strategii de branding pot varia de la 3.000 de euro pentru un start-up, până la 20.000 de euro pentru o companie mai dezvoltată

Pentru a atrage atenţia asupra businessului, antreprenorii trebuie să găsească resursele din companie care pot aduce cea mai mare valoare şi care îi poate diferenţia în piaţă de concurenţă, comunicând ceea ce îi face cu adevărat unici

Pentru a atrage atenţia asupra businessului, antreprenorii trebuie să găsească resursele din companie care pot aduce cea mai mare valoare şi care îi poate diferenţia în piaţă de concurenţă, comunicând ceea ce îi face cu adevărat unici

Autor: Alexandra Cepăreanu

27.11.2019, 20:10 221

Costurile dezvoltării unei strategii de branding sunt influenţate de particularităţile businessului şi pot varia de la 3.000 de euro pentru un startup până la 20.000 de euro pentru companii dezvoltate aflate în pragul unui proces de repoziţionare pe piaţă sau de rebranding.

Odată cu migrarea companiilor în mediul online (magazine online şi companii prestatoare de servicii) brandingul a devenit un factor care poate face diferenţa între jucătorii care activează în acelaşi domeniu, a spus pentru ZF Maria Păsătoiu, marketing and branding specialist în cadrul companiei care furnizează servicii de branding Horizon Design.

Astfel, un brand adaptat particularităţilor businessului şi o strategie de branding continuă reprezintă un aspect esenţial pentru dezvoltarea sustenabilă a companiilor moderne româneşti, a spus pentru ZF Şerban Iliescu, cofondator al agenţiei de branding Enhance Studio.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO