Media & Advertising

Primul Elite de la Graffiti

24.10.2003, 00:00 6



Dupa castigarea licitatiei din aceasta vara, agentia de publicitate Graffiti BBDO a realizat prima campanie de imagine pentru marca Elite Cappuccino. Spotul are o durata de 45 de secunde si urmareste pozitionarea produsului drept mijloc prin care fiecare se poate bucura de o clipa de relaxare, conform brand managerului Gabriela Ciuca. Filmarea spotului a durat o zi, locatia aleasa fiind terasa Bucharest Financial Plaza din Bucuresti. Spotul a fost realizat de casa de productie Castel Film si regizat de Eli Sverdlov. De la Graffiti au participat, printre altii, art directorii Alina Nedelcu si Cristina Panaitescu, copywriter-ii Bogdan Mirica si Rafael Marinescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO