Media & Advertising

Prin noul format, ProMotor se adapteaza la noile cerinte ale pietei

Prin noul format, ProMotor se adapteaza la noile cerinte ale pietei
22.02.2007, 18:50 12

Revista ProMotor va iesi de vineri intr-un nou layout si o noua conceptie editoriala prin care doreste sa-si extinda numarul de cititori. ProMotor va incerca sa atraga de partea sa mai mult public feminin. Noile rubrici de life-style vor fi insotite de un numar ridicat de drive-teste si cele mai noi stiri din domeniul auto.
Piata auto din Romania inregistreaza cresteri de la an la an, iar automobilele noi comercializate nu mai includ in proportie de peste 50% modele fabricate in Romania, importurile depasind pentru prima data productia interna.
Tendinta principala este accentuata si de modele exotice precum Maybach, Rolls Royce Phantom sau Lamborghini Murcielago LP640 care nu au intarziat sa apara si la noi, desi multe dintre ele nu au o reprezentanta in Romania. Odata cu piata auto, numarul publicatiilor de gen a crescut in paralel cu tendinta de specializare.
"Noi dorim sa venim cu personaje si masinile lor. In numarul curent apare omul de afaceri Ion Tiriac si automobilele sale. In fiecare numar vom prezenta o vedeta si automobilul sau. Spre exemplu, numarul acesta am avut o dilema. Cine sa intre pe coperta? Ion Tiriac sau Nicoleta Luciu cu M6 Cabrio? Desi revista s-ar vinde mai bine cu Nicoleta Luciu pe coperta, am decis ca pe coperta sa fie Ion Tiriac - este un personaj emblematic al mediului de afaceri din Romania si nu numai", a declarat Eduard Darvariu, noul redactor-sef al ProMotor.
"Targetul se va schimba intr-o anumita masura. Vrem sa ne adresam si publicului feminin. 45% din cei care vizioneaza emisiunea TV sunt femei. In fiecare numar vom avea doua-trei drive-teste special pentru femei. O rubrica de fashion, in care automobilul reprezinta un fundal. In care imbracamintea trebuie asortata cu automobilul. In noul numar veti gasi o astfel de rubrica cu un Jaguar - Cum sa te imbraci intr-un Jaguar - nu te poti duce intr-un trening, sa mergi cu un Jaguar. Numarul viitor vom avea un MINI Cooper S Cabrio - intr-o astfel de masina nu poti merge in costum. Trebuie sa avem un continut mult mai variat, mai umanizat", a adaugat Darvariu care este si realizatorul emisiunii ProMotor de la Pro TV.
Relansarea revistei ProMotor vine intr-un moment in care piata auto din Romania nu mai este concentrata pe automobile de buget, iar dealerii realizeaza acest lucru. Se si observa. Porsche Romania are deja in plan construirea unui showroom dedicat marcilor Bentley si Lamborghini ale grupului Volkswagen-Audi.
"Revista va avea doua sectiuni. Va fi 80% concentrata pe lumea auto si 20% pe life-style. Partea de life-style include pictorialul, interviul cu vedeta de pe coperta, rubrica de shopping, partea de fashion plus o rubrica de yachturi. Anual in Romania se vand maximum 300 de ambarcatiuni, dintre care majoritatea sunt barci de pescuit. Insa este un segment care ia amploare si in Romania. Numele revistei este ProMotor iar "Motor" nu se refera numai la automobile. Se refera si la motoare de yachturi, de avioane, scutere, snow-mobile, motociclete," a subliniat Darvariu.
Noul format al revistei va include o pagina de ceasuri si patru de shopping. La rubrica de ceasuri cititorii vor putea vedea atat modele exclusiviste, cat si unele mai accesibile. In prezent multe companii auto dispun de linii de ceasuri - Mercedes-Benz a lansat un model in colaborare cu Tag Heuer, in timp ce legatura dintre Bentley si Breitling este una foarte cunoscuta. In acelasi timp, MINI a lansat o noua colectie vestimentara, special care sa se asorteze cu automobilul. La sectiunea de shopping cititorii vor putea afla ultimele noutati de pe piata, ce sistem de navigatie sau ce sistem audio pentru masina au mai fost lansate.
In noul format al revistei, Roxana Ciuhulescu, prezentatoarea emisiunii ProMotor de la Pro TV va avea un rol special definit. "Cand Spui Roxana Ciuhulescu, imediat de gandesti la ProMotor, este de sapte ani la emisiune. Este imaginea ProMotor si ea va scrie anumite rubrici in revista. Sectiunea dedicata vedetelor va fi realizata de Roxana Ciuhulescu", a spus Eduard Darvariu.
In prezent, atat in Romania cat si in strainatate site-urile de stiri inregistreaza un numar tot mai mare de vizitatori iar multe publicatii detin site-uri care promoveaza emisiunea sau revista. "In momentul actual va fi o coordonare mult mai buna intre site, revista si emisiune. Emisiunea va fi factorul de promovare. Cele mai bune subiecte din revista se vor regasi si in emisiune. Si ambele vor promova site-ul. Sigla emisiunii va fi in stanga jos ProMotor.ro. In cadrul fiecarei emisiuni vom prezenta cele mai importante stiri care au aparut pe site in cursul acelei saptamani", a mentionat Darvariu.
Site-ul este refacut complet de catre MediaPro Interactiv, divizia de web a trustului Media Pro si va fi transformat in portal auto. De asemenea pe site va fi disponibil material video, realizat in timpul filmarilor emisiunii. "Dorim ca ProMotor sa fie un brand transmedia: emisiune TV, revista si site. Emisiunea este lider incontestabil in segmentul sau. Saptamanal inregistreaza un numar de peste 500.000 de telespectatori. Ne propunem ca pana la sfarsitul anului sa fim numarul unu, sa fie cea mai bine vanduta revista auto din Romania", a subliniat Eduard Darvariu.
In acest moment, revista ProMotor are o audienta de 331.000 de cititori pe editie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO