Media & Advertising

Promotia "Wiesana - arata-le iubirea ta" a crescut cererea pentru produs

30.06.2006, 15:31 9

Promotia "Wiesana - arata-le iubirea ta" a ridicat indicatorul de cerere al produsului cu 32% fata de aceeasi perioada a anului trecut, inregistrand astfel cea mai ridicata valoare din istoria marcii, au anuntat reprezentantii Orkla Foods Romania, producatorul Wiesana. "Promotia Wiesana a avut toate ingredientele unui succes: cadouri instant constand in fotografii cu vedetele din "Lacrimi de iubire", sanse mari de castig avand in vedere numarul considerabil de invitatii, un premiu special si original: o petrecere alaturi de vedetele preferate, premii in bani si, in plus, mecanismul de colectie. Toate acestea au dus la o cerere crescuta in piata pentru margarina Wiesana atat din partea retailerilor, cat si a consumatorilor. Conform MEMRB, indicatorul de cerere a crescut cu 32% fata de aceeasi perioada a anului trecut, inregistrand cea mai ridicata valoare din istoria marcii. De asemenea, fiind o promotie cu puternice valente emotionale, a adus un plus de imagine brandului", a declarat Ioana Moga, Marketing Director Orkla Foods Romania. Punctul final al proiectului a fost pus de L!ve (divizia de below-the-line a MediaPro Pictures) si Orkla cu un eveniment dedicat castigatorilor promotiei, desfasurat in studiourile de la Buftea ale MediaPro Pictures. Evenimentul produs la Buftea a avut 10 premii de cate 1.000 de euro, peste 2.000 de autografe, aproximativ 2.000 de fotografii facute de invitati alaturi de actori, un tort de 45 de kilograme decorat cu fotografiile actorilor, 20 de tunuri cu confetti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO