Media & Advertising

Publicis România a câştigat pentru a treia oară pitch-ul internaţional de creaţie al Renault

Autor: Adriana Rosoga

28.09.2010, 17:05 31

Agenţia de publicitate Publicis România a câştigat pentru atreia oară pitch-ul de creaţie Renault, în urma unei licitaţiiorganizate internaţional în reţeaua Publicis.

La licitaţie au mai participat agenţiile Publicis din Franţa,Rusia, Turcia şi România.

Pitch-ul a avut ca obiectiv dezvoltarea unui nou concept creativpentru comunicarea modelului Renault Fluence. Acest model, lansatla sfârşitul lui 2009, are ambiţia de a deveni noua referinţă înmaterie de calitate, spaţiu interior şi design în segmentulsău.

Spotul câştigător va fi exportat în mai multe ţări din Europa,America de Sud şi Asia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO