Media & Advertising

Reuters isi face televiziuni in Asia

21.01.2005, 00:00 6



Agentia de presa Reuters intentioneaza sa lanseze posturi de televiziune in India si China. Dupa cum a declarat directorul executiv al Reuters, Tom Glocer, cele doua tari sunt ideale pentru un post de televiziune de tip "joint-venture", operat de un grup de media local, sub tutela Reuters.



El a spus ca grupul, care a avut o prezenta semnificativa in ambele tari de mai multe decenii, crede ca expansiunea este absolut necesara in India si China.



Glocer a spus ca Reuters intentioneaza sa extinda operatiunile de stiri prin activitati de new-media. Aceste demersuri au avut deja succes in Anglia, unde Reuters a inceput o colaborare cu Vodafone pentru a furniza servicii de stiri Reuters pe telefoane 3G.



De asemenea, grupul vrea sa mareasca numarul de jurnalisti atat in China, cat si in India in viitorul apropiat. In China, Reuters ar putea semna un contract de parteneriat in acest sens cu compania de media Xinhua, cu care agentia de stiri are deja o relatie foarte puternica. Intrarea pe piata chineza ar putea fi realizata doar prin intermediul unui "joint venture", dat fiind faptul ca firmele straine pot detine numai 25% dintr-o companie din statul comunist.



Reuters a demarat de curand un post de televiziune de stiri interactiv, prin Internet, in Statele Unite. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO