Media & Advertising

TARGET, revista despre cum se face un business cu stil

26.05.2006, 00:00 33

Compania de publishing a MediaPRO isi consolideaza pozitia pe piata publicatiilor de business din Romania prin lansarea, luni 29 mai, a revistei lunare TARGET.

"PubliMedia are o pozitie puternica pe segmentul de presa de business prin ZIARUL FINANCIAR si saptamanalul BUSINESS Magazin. De asemenea, are o echipa foarte buna de jurnalisti a caror experienta putea fi pusa in valoare si intr-o noua publicatie", spune Cosmina Noaghea, publisher al diviziei Business Press a PubliMedia Intl.

"In plus, datele de cercetare au aratat ca cititorii sunt interesati sa afle informatii despre oamenii din spatele afacerilor, sa stie cum iau deciziile si cum isi petrec timpul liber. Pornind de la aceste trei argumente: piata, dezvoltare portofoliu de business si know-how in materie de jurnalism economic, am dezvoltat conceptul revistei TARGET", spune Noaghea.

In acelasi timp, pe piata nu exista o revista pe modelul "Forbes" sau "Fortune", explica publisherul. Strategia publisherilor este sa lanseze produse conexe (suplimente, cataloage) pentru fiecare dintre publicatii si sa dezvolte linia de evenimente si zona de new media.

Concurentii directi ai TARGET ca reviste lunare sunt Bilant, Piata Financiara, Idei de afaceri, e-finance si Eurolider. De asemenea, mai sunt si publicatiile Biz si Businessman, care au o alta frecventa de aparitie, dar care prezinta unele similaritati in ce priveste conceptul editorial si pozitionarea.

Diferentierea intre ZF, BUSINESS Magazin si TARGET se va realiza, in opinia Cosminei Noaghea, prin tipul de subiecte abordate si prin stilul de scris.

"ZF abordeaza subiectele intr-un mod mai tehnic, cu focus pe stire, BM trateaza aceeasi tema intr-un stil analitic, vorbind mai mult despre detaliile businessului, iar TARGET va folosi un stil descriptiv, narativ, cu accent pe oamenii din spatele afacerii respective", spune Noaghea.

"Din punct de vedere grafic, revista va fi una avangardista. Vom incerca sa facem imaginea chiar mai indrazneata decat in BUSINESS Magazin si rolul ilustratiilor va fi mult mai important", adauga ea.

TARGET se va concentra pe oamenii din spatele afacerilor de succes si pe stilul lor de viata si va prezenta stiri si tendinte din businessul mondial si romanesc.

"Toate informatiile sunt grupate in trei sectiuni "Trends", "Leaders" si "Status", afirma Alexandru Cerchez, redactor-sef al TARGET. Cerchez a fost timp de doi ani redactor la ZF.

Printre rubricile permanente sunt TopNews (sinteza celor mai importante stiri interne si externe ale lunii), Forecast (tendinte internationale care se reflecta si in mediul de business romanesc), Cash-Flow (plasamente financiare), New Media (tehnologii de ultima generatie si gadgeturi), CEO (prezinta un director executiv) sau Meet the Managers (o discutie informala cu un manager despre stilul lui de management).

O parte importanta a revistei va fi cea de lifestyle (Status) si cuprinde articole despre stilul de viata al oamenilor de afaceri, de la preferintele lor in materie de moda pana la ce se mai poarta la pranzurile de afaceri sau in ce nuante e colorat cel mai trendy mobilier de birou al sezonului.

"TARGET vine in completarea stirilor, statisticilor si informatiilor tehnice din ZF si a analizelor din Business Magazin cu abordarea omului din spatele unui business de milioane de euro. Editorial vorbind, se umple vidul din piata: nu exista pana acum o revista glossy, eleganta, care sa vorbeasca despre oameni de afaceri", remarca Cerchez.

TARGET mizeaza pe un segment de cititori cu o educatie peste medie, cu varsta cuprinsa intre 25-45 de ani si cu venituri mari si medii. Cititorii TARGET sunt persoane implicate in viata economica, active, independente si cu putere de decizie.

"Subiectele de lifestyle sunt cele care vor atrage o baza extinsa de cititori, comparativ cu alte publicatii de business romanesti, pentru ca ele fac informatia financiara mult mai digerabila, mai user-friendly", precizeaza redactorul-sef al TARGET.

* Revista va avea un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pretul va fi de 7,9 RON.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels