Media & Advertising

ZF lanseaza go4it!

23.04.2004, 00:00 20

Dupa DESCOPERA si ProMOTOR, ZIARUL FINANCIAR ofera cititorilor sai a treia revista din seria suplimentelor lunare editate in conditii grafice de exceptie 


Ziarul Financiar lanseaza astazi o noua revista specializata: go4it!. Tiparita in conditii grafice deosebite - 84 de pagini full color, glossy - revista go4it! este dedicata universului gadgeturilor - un termen cu trimitere directa la inalta tehnologie si la noutatile incitante - si se incadreaza in traditia Ziarului Financiar de publicatie a tendintelor de business si de lifestyle.


Statutul social si gradul de civilizatie nu mai este definit doar de venitul in euro. Un nou criteriu este luat in calcul: consumul de tehnologie. Un telefon mobil "antic", o agenda hartanita in locul unui PDA sau un laptop depasit nu mai pot construi nicidecum o imagine favorabila. Mai ales in lumea businessului!


Oferta de inalta tehnologie este deja ametitoare: dincolo de electronice, pana si echipamentele de sport sau imbracamintea de zi cu zi au influente hi-tech, devenind ceea ce numim, generic, "gadget".


Pornind de la aceste evidente, go4it! si-a propus sa devina un ghid de referinta in achizitiile hi-tech, fie ca e vorba de cele personale, fie ca sunt destinate biroului secolului 21. go4it! pune totodata accentul pe "fashion hi-tech", hobby si shopping de lux.


Noua revista va fi distribuita in fiecare a patra zi de vineri impreuna cu Ziarul Financiar.


"Dupa succesul inregistrat cu DESCOPERA si ProMOTOR - cele doua reviste glossy specializate, revista go4it! reprezinta inca o piesa de baza pusa la temelia transformarii Ziarului Financiar dintr-un cotidian de business intr-un produs media premium, complex, care cuprinde in acest moment - pe langa ziarul propriu-zis - nu mai putin de cinci suplimente saptamanale plus trei reviste glossy lunare. Credem foarte mult in succesul de piata al noii reviste go4it!. Publicatia are un aliat important: viitorul. Noua revista se adreseaza, ajutata si de Ziarul Financiar, exact segmentului de piata vizat atat de noi, ca editori, cat si de clientii nostri de publicitate, precum si de companiile care produc gadgeturi si diverse accesorii", a declarat Dragos Stanca, directorul general al Publimedia International, compania MediaPro care editeaza Ziarul Financiar.


Stilul go4it! este relaxant, accesibil atat cititorilor cu cunostinte tehnice medii, cat si pasionatilor care urmaresc constant cele mai recente aparitii tehnice, trendurile si proiectele futuristice.


In primul numar, go4it! a pregatit cititorilor sai o surpriza pe care o va transforma intr-o traditie: Cristina Rus de la "Blondy" a fost invitata pentru a testa cateva gadgeturi prezentate intr-un pictorial.


go4it! porneste din start cu o audienta de peste 150.900 de cititori, dintre care, conform celui mai recent Studiu National de Audienta, mai mult de jumatate (58,9%) sunt manageri. Venitul mediu pe gospodarie al cititorului go4it! este de 400 USD (fata de numai 230 USD in randul populatiei). De asemenea, go4it! va avea cititorii cu cele mai ridicate venituri dintre toate publicatiile hi-tech de pe piata romaneasca. In plus, peste 70% din tirajul revistei il reprezinta abonamentele, fapt ce asigura o audienta constanta si stabila in timp.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO