Mediafax.biz Exclusiv

Bresson, Bricostore: Românilor le plac mai mult tendinţele, sunt mereu interesaţi de lucrurile care sunt la modă

Autor: Ioana Mihai

07.03.2011, 15:22 39

În schimb,valoarea medie a unui bon de cumpărături este similar cu cele dinalte ţări, respectiv de 40 deeuro.

"Românilor le plac mai mult tendinţele, sunt mereuinteresaţi de lucrurile care sunt la modă şi le pasă foarte mult decum arată locuinţa", spune Bresson, care aşteaptă cu nerăbdareieşirea din criză, mai ales că din birourile de la sediul centraldin Paris, aceasta se vede mult mai estompată

Reţeaua Bricostore are în România 15 dintre cele 26 demagazine ale sale - alte nouă fiind în Ungaria şi două înCroaţia.

Filiala locală a avut anul trecut vânzări cu 17% mai micidecât în 2009, ajungând la 140 de milioane de euro, potrivitdirectorului general al companiei, Isabelle Pleska.

Scăderea vânzărilor este însă mai mică decât declinulpieţei, care s-a plasat anul trecut, conform estimărilor, în jurula 20 de procente.

Spredeosebire proprietarul Bricostore, Isabelle Pleska are o opinie mairezervată cu privire la situaţia crizei, spunând că "doar dacătrăieşti în România, poţi să înţelegi cu adevărat că încă ecriză".

Ea estede părere că ritmul ameţitor de creştere a vânzărilor, cu zeci deprocente, din perioada 2007-2008, nu mai are cum să-şi mai găseascăloc nici aici, dar că rămâne de văzut "câţi români vor trageînvăţăminte din această perioadă".

Pleskaspune că a petrecut zile în şir în magazine pentru a vedea,concret, care sunt obiceiurile de consum şi a fost surprinsă săconstate, chiar şi acum, că sunt "mulţi clienţi care nu se uitădeloc la preţuri, ci pur şi simplu cumpără ceea ce îşidoresc".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO