Mediafax.biz Exclusiv

Burger King se concentrează pe Bucureşti şi vânează în special spaţii stradale

21.01.2011, 14:09 18

"Aş consideracă avem o reţea matură dacă am ajunge la 30 de restaurante. Nu ştiuînsă când vom ajunge aici.Pentru moment este greu deestimat.", a declarat Monica Eftimie, marketing manager al Atlantic Restaurant System, companiacare deţine Burger King în România.

Deşi nu există un planconcret de deschideri pentru 2011, ea spune că următoarelerestaurante vor fi cel mai probabil stradale, deşi există potenţialşi pe zona de drive.

"Existăo mare diferenţă între mall şi stradal. În mall eşti legat deactivitatea de marketing a mallului. Acolo, cei care merg, mergpentru film, pentru cum părături şi se mai opresc şi să mănânce. Înmall trebuie să ne împărţim clienţii cu celelalte restaurante. Dacăvorbim de stradal, traficul este mare şi românii aleg brandul",apreciază Eftimie.

Ea spunecă viitoarele magazine vor fi deschise tot în Bucureşti, unde maieste loc de dezvoltare. Ulterior, se va merge către oraşele cupeste 200.000 de locuitori. Nu se iau însă în calcul oraşele maimici, cel puţin pentru moment.

BurgerKing deţine pe piaţa locală nouă restaurante, opt în Bucureşti şiunul în Constanţa.

"Noivrem să deschidem restaurante noi. Nu am stabilit însă unde saucâte restaurante şi nici alte detalii, pentru că trebuie să urmărimpiaţa imobiliară şi evoluţia economiei în ansamblu. Nici anultrecut nu credeam că vom deschide, şi am deschis la Romană.", a maispus reprezentantul companiei.

Înopinia directorului Atlantic Restaurant System, piaţa restaurantelor quickservice este strâns legată de economie, pentru că produsele oferitenu sunt de strictă necesitate, precum zahărul sau uleiul, pentru afi la adăpost de efectele crizei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO