Mediafax.biz Exclusiv

DAAS îşi ia director executiv adjunct de la Alka

Autor: Cristina Rosca

09.10.2011, 18:33 478

"Această poziţie cuprinde roluri atât pentru COO (Chief Operating Oficer), cât şi pentru strategie şi dezvoltare. Am introdus această poziţie din mai multe considerente, precum consolidarea pieţelor şi activităţilor existente, implementarea suţinută a procedurilor şi regulior companiei, continuarea proceselor strategice ale companiei pentru atingerea obiectivelor stabilite pe termen mediu şi lung şi dezvoltarea pe noi pieţe şi canale: atât intern, cât şi extern", a spus Daniel Mocanu, fondatorul şi general managerul DAAS.

Numirea lui Trocaru vine într-un moment în care compania şi-a anunţat intenţia de a intra pe segmentul de producţie de frig mic şi bloc termic.

Mai mult, compania, deţinută de Daniel Mocanu şi de Lucian Negroiu, vrea să pătrundă şi pe segmentele frig industrial (depozite logistice), carmangerie şi HVAC (încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat) în viitorul apropiat.

Trocaru revine în cadrul DAAS după mai bine de cinci ani în care a ocupat poziţia de director comercial, de marketing şi distribuţie în cadrul Alka Group, producători de snacksuri şi dulciuri. El a mai lucrat timp de circa un an de zile în cadrul DAAS, în perioada februarie 2005-martie 2006 în poziţia de director de dezvoltare şi strategie. În acea perioadă afacerile DAAS se situau în jurul valorii de 10 mil. euro, la jumătate faţă de ţinta din acest an.

Absolvent al Universităţii Transilvania din Braşov şi al cursurilor din cadrul CODECS, Trocaru a lucrat timp de şapte ani, începând cu 1998, în cadrul British American Tobacco (BAT), cel mai mare producător de ţigarete prezent pe piaţa din România, cu afaceri cumulate de circa 1 mld.euro. În cadrul BAT el a ocupat mai multe funcţii, de la reprezentant comercial şi de marketing pentru judeţele Prahova şi Dâmboviţa la director de distribuţie la nivel naţional.

Compania DAAS care ştie cu circa un an înainte ce se va întâmpla în retail şi HoReCa va termina anul cu afaceri de 20 mil. euro, potrivit estimărilor actuale ale oficialilor, în creştere cu 35% faţă de 2010. Printre clienţii companiei pe frig comercial sunt Real, Kaufland, Mega Image, în timp ce pe segmentul de HoReCa se numără JW Marriott, Hotel Epoque şi Radisson.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO