Mediafax.biz Exclusiv

Marile hipermarketuri vor atrage în următorii cinci ani două treimi din consum, spune proprietarul CrisTim

Autor: Gabriel Razi

15.06.2011, 14:00 164

"Viitorul esteacelaşi peste tot, 60%-70% din vânzări vor fi în marile magazine.Acesta este trendul, ce s-a întâmplat în Europa se va întâmpla şila noi.", a spus el.

Pânăatunci, lanţul propriu de magazine rămâne o verigă importantă îngrup chiar dacă acest canal aduce doar 10% din vânzări.

RaduTimiş vede reţeaua sa de magazine ca pe un loc unde poate luapulsul pieţei când lansează produse noi.

"Avem250 de produse, în fiecare an lansăm alte 30, dar 8 din 10 produsenoi lansate nu merg şi le scoatem de pe piaţă. Le testăm noi primadată, apoi în lanţul nostru de magazine.", explică el.

Pe de altă parte, Timiş a decis să îşi diversifice afacereaşi să investească într-o fermă de vaci de lapte.

În ceea ce priveşte consumul la nivelul întregii pieţe,omul de afaceri nu vede o revenire spectaculoasă în următoareaperioadă şi din acest motiv intenţionează să se concentreze peexporturi în următorii ani.El apreciazăcă această strategie îi va aduce sigur profit.

Consumula scăzut anul trecut cu 5,3% şi şi-a continuat declinul de peste 5%şi în primele trei luni ale acestui an.

RaduTimiş estimează că această tendinţă a tras în jos piaţa mezelurilorcu 20% în primele luni ale acestui an. Totuşi, afacerile CrisTim nuau coborât cu acelaşi procent, căderea fiind frânată deexporturi.

"Amscăzut în jur de 10% în primele cinci luni ale acestui an la nivelde grup", spune Timiş.

RaduTimiş este unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din România,proprietarul unui business de 80 de milioane de euro în industriamezelurilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO