Adriana Bălţatu coordonează de mai bine de doi ani proiecte regionale de marketing ale gigantului din industria bunurilor de larg consum care are în portofoliu mărci precum Head&Shoulders, Ariel sau Pampers.
Absolventă a Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, specializarea marketing, Adriana Bălţatu lucrează în cadrul P&G din 2000, imediat după terminarea studiilor universitare. Prima poziţie ocupată de româncă a fost aceea de assistant brand manager pentru produse de frumuseţe, pentru ca la scurt timp să se ocupe de produsele pentru îngrijirea copilului.
Prima mutare în afara graniţelor ţării a venit în aprilie 2003. Ea a plecat la Belgrad, în Serbia, unde a ocupat o funcţie în comunicare, însă a continuat să raporteze centralei din Bucureşti. La întoarcerea în ţară Adriana Bălţatu a devenit brand manager în zona Balcanilor pentru produsele de îngrijire a copilului.
Adriana Bălţatu spune că a acceptat provocarea de a se muta în Africa de Sud datorită pasiunii sale pentru călătorii.
P&G a reintrat pe piaţa Africii de Sud, cea mai dezvoltată ţară de pe continentul african, în 1994, după ridicarea sancţiunilor SUA faţă de investiţiile în statul african.
Pe piaţa locală, grupul P&G este prezent de aproape două decenii şi a ajuns anul trecut la afaceri de peste 300 de milioane de euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels