Mediafax.biz Exclusiv

P&G trimite o româncă de 36 de ani în Africa de Sud să se ocupe de marketing

P&G trimite o româncă de 36 de ani în Africa de Sud să se ocupe de marketing

Autor: Cristina Rosca

01.09.2011, 18:32 802

Adriana Bălţatu coordonează de mai bine de doi ani proiecte regionale de marketing ale gigantului din industria bunurilor de larg consum care are în portofoliu mărci precum Head&Shoulders, Ariel sau Pampers.

Absolventă a Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, specializarea marketing, Adriana Bălţatu lucrează în cadrul P&G din 2000, imediat după terminarea studiilor universitare. Prima poziţie ocupată de româncă a fost aceea de assistant brand manager pentru produse de frumuseţe, pentru ca la scurt timp să se ocupe de produsele pentru îngrijirea copilului.

Prima mutare în afara graniţelor ţării a venit în aprilie 2003. Ea a plecat la Belgrad, în Serbia, unde a ocupat o funcţie în comunicare, însă a continuat să raporteze centralei din Bucureşti. La întoarcerea în ţară Adriana Bălţatu a devenit brand manager în zona Balcanilor pentru produsele de îngrijire a copilului.

Adriana Bălţatu spune că a acceptat provocarea de a se muta în Africa de Sud datorită pasiunii sale pentru călătorii.

P&G a reintrat pe piaţa Africii de Sud, cea mai dezvoltată ţară de pe continentul african, în 1994, după ridicarea sancţiunilor SUA faţă de investiţiile în statul african.

Pe piaţa locală, grupul P&G este prezent de aproape două decenii şi a ajuns anul trecut la afaceri de peste 300 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO