Mediafax.biz Exclusiv

Piaţa este încă marcată de recesiune, dar apare o oarecare revigorare pe partea de companii, spune şeful MOL România

Autor: Roxana Petrescu

08.06.2011, 12:56 111

"Consumul de benzină, carereprezintă în mare parte segmentul de retail, de persoane fizice, acontinuat să scadă cu două cifre în această perioadă, dar a fostbalansat de revenirea din partea comercială", a mai spusDaradics.

La nivelul primelor cinci luni, vânzările decombustibil au scăzut cu circa 4%, în volum.

"Vedem o conştientizare la nivelul consumului debenzină, oamenii sunt foarte atenţi cu cheltuielile pe care le fac.Sperăm totuşi să nu fie cel de-al treilea an de scădere alcererii", a precizat şeful MOL România.

Compania deţine în prezent 127 de benzinării înRomânia, planurile noului CEO pentru următorii cinci ani incluzândextinderea reţelei cu 70 de noi puncte dealimentare.

În 2011 sunt bugetate investiţii de 27milioane euro,suma acoperind construirea a cinci noi benzinării şi dezvoltareacapacităţilor logistice şi a segmentului de explorare şiproducţie.

MOL România are o cotă de piaţă de 11%, targetulpe următorii cinci ani fiind atingerea pragului de15%.

Potrivit celor mai recente informaţii furnizate decompanie, MOL România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceride circa 560 de milioane de euro, în creştere cu 20% comparativ curezultatul raportat în 2009.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO