Mediafax.biz Exclusiv

Programul „Rabla“reprezintă acum un discount suplimentar şi nu mai influenţează decizia de achiziţie, crede Bogdan Piţigoi

Autor: Bogdan Alecu

15.11.2011, 14:53 213

"Dacă spui cuiva să se grăbească acum că se închide programul, nimeni nu va mai fi impacientat. Programul "Rabla" acum reprezintă un discount suplimentar şi nu mai influenţează decizia de achiziţie, de unde şi interesul scăzut", a spus şeful Tester.

Dealerul s-a înscris anul acesta în program inclusiv cu mărcile premium, dintre care s-a vândut doar Volvo şi un singur model Mercedes- Benz A-Klasse.

El a subliniat că cei care au afaceri care nu au fost afectate de criză vor continua să-şi schimbe maşina premium, în timp ce aceia care înainte schimbau maşina o dată la trei ani cu ajutorul creditelor de la bănci, vor păstra un timp mai îndelungat autoturismul.

Potrivit statisticilor APIA, în primele nouă luni ale acestui an vânzările de autoturisme au înregistrat o scădere de 11% faţă de perioada similară a anului trecut, la aproape 69.200 de maşini.

În acelaşi timp, numai una din trei maşini vândute pe piaţa locală în acest an a fost achiziţionată în cadrul programului de reînnoire a parcului autom, cu o lună înaintea încheierii acestuia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO