Mediafax.biz Exclusiv

Renault: Piaţa auto are nevoie de programul «Rabla», altfel nu se va depăşi nivelul de 100.000 de autoturisme

Autor: Bogdan Alecu

09.02.2012, 14:15 193

"Anul acesta în continuare ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor de flote, dar piaţa are nevoie în continuare de programul «Rabla», altfel nu se va depăşi nivelul de 100.000 de autoturisme", a spus el.

Dubruel a adăugat că dacă anul trecut pe piaţa ar fi existat tot 190.000 de tichete «Rabla», ca în 2010, "am fi avut o creştere şi nu un nou declin".

Reprezentantul Renault este de părere că reducerea numărului de tichete emise de Ministerul Mediului de la 190.000 în 2010 la 120.000 anul trecut a avut un impact masiv asupra vânzărilor de autoturisme cu 11%.

Aproape jumătate din cele 116.000 de maşini vândute anul trecut în cadrul programului "Rabla" au fost achiziţionate de persoane care nu au mai deţinut anterior un automobil, schimbând astfel radical "publicul-ţintă" al programului.

Spre comparaţie, la ediţiile de dinainte de 2010 programul se adresa exclusiv celor care deţineau un automobil mai vechi de zece ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO