Mediafax.biz Exclusiv

Romtelecom şi Bosch Communication oferă servicii de tip call-center de 1,4 mil. euro pentru Enel Energie

Autor: Adrian Seceleanu

06.09.2011, 19:23 429

Contractul a fost împărţit în două loturi, fiecare dintre ele fiind adjudecat de o companie. Bosch Communication, parte a grupului german Bosch, a câştigat un contract de 3,5 mil. lei (fără TVA) cu Enel Energie, prin care va gestiona toate apelurile iniţiate din reţelele de telefonie mobilă de clienţii furnizorului de electricitate. Enel estimează că Bosch va primi în medie 55.000 de apeluri pe lună, reprezentând solicitări de informaţii sau reclamaţii.

Compania va gestiona şi alte 10.000 de apeluri iniţiate de Enel către clienţi. Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixă, care a anunţat recent că investeşte în deschiderea unui call-center pentru firme la Bacău, a câştigat un contract de 2,7 mil. lei (aproximativ 650.000 de euro) cu Enel Energie, prin care va gestiona apelurile iniţiate de clienţii Enel din reţele de telefonie fixă. Enel estimează că Romtelecom va primi în medie 45.000 de apeluri pe lună.

Compania de telefonie fixă va gestiona şi alte 10.000 de apeluri iniţiate de Enel către clienţi, reprezentând, de exemplu, campanii de marketing.

Compania Bosch Communication Center a avut anul trecut afaceri de 4,3 mil. euro şi un număr mediu de 428 de angajaţi, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO