Mediafax.biz Exclusiv

Segmentul produselor cosmetice de lux a crescut cu circa 20% în ultimul an, estimează şeful L’Oréal România

Autor: Cristina Rosca

24.11.2011, 13:25 98

Tot el adaugă însă că acest segment este unui de nişă în România, reprezentând maxim 10% din totalul pieţei, în condiţiile în care pe pieţele mature el ajunge şi la 20%.

Piaţa totală a produselor cosmetice şi de îngrijire a scăzut în acest an la aproximativ 500 de milioane de euro, faţă de aproximativ 600 mil. euro în 2008.

Totuşi, chiar dacă sectorul a pierdut aproape 17% din valoare în anii de criză, există şi categorii de produse care au ieşit pe plus.

Şeful L'Oréal România se declară optimist şi spune că piaţa per ansamblu îşi va reveni, pentru că ceea ce vedem acum este doar un slowdown temporar.

"Piaţa pe care activăm noi nu a intrat în colaps ca în cazul pieţei imobiliare sau al celei auto", explică Matalon.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO