"Contractul cu Mic.ro s-a semnat în luna iunie 2010 şi a reprezentat cel mai mare contract al TotalSoft al anului, cu o valoare de câteva milioane de euro", a precizat Drăgan pentru ZF.
"Am concurat cu o soluţie internaţională şi cu un furnizor care avea referinţe foarte bune în piaţa de retail".
Potrivit companiei, acesta este cel mai mare proiect IT în industria locală de retail, din punctul de vedere al numărului de magazine implicate şi al perioadei de implementare.
Una dintre cele mai mari companii locale de profil, TotalSoft este deţinută de fondul elen de investiţii Global Finance şi a avut anul trecut afaceri de 22,5 mil. euro şi un profit brut de 3,5 mil. euro.
TotalSoft a devenit anul trecut furnizorul întregii infrastructuri informatice pe care funcţionează şi se dezvoltă reţeaua Mic.ro, care include software, hardware, mentenanţă şi asistenţă tehnică specializată pentru deschiderea magazinelor.
Conform datelor furnizate de TotalSoft, reţeaua Mic.ro a ajuns la "peste 650 magazine fixe şi peste 100 magazine mobile".
Soluţia IT livrată de Totalsoft pentru compania lui Dinu Patriciu este bazată pe sistemul integrat Charisma ERP care rulează procesele companiei, prin gestionarea activităţii de backoffice, vânzări, stocuri, cash flow, financiare, bugete, monitorizare şi analiză a vânzărilor, dar şi activitatea propriu-zisă din magazine.
"Până acum, numărul tranzacţiilor derulate de reţeaua Mic.ro prin Charisma a depăşit 100 milioane, sistemul fiind accesat zilnic de peste 2.000 de utilizatori", conform TotalSoft.
Compania de soft a automatizat şi procesul de realizare a comenzilor şi a redefinit indicatorii pe baza cărora sunt realizate promoţiile din magazine.
"În cadrul acestui proces, Total-Soft a realizat şi interfaţarea Charisma cu sistemele furnizorilor astfel încât comenzile către aceştia să fie transmise automat."
Retailul este una dintre industriile cheie pentru TotalSoft: în 2010 ponderea retailului şi distribuţiei în structura cifrei de afaceri a fost de 28,4%, urmată de verticalele de servicii (24,8%), producţie (12,8%) şi financiar bancar (12,4%).
Pentru managementul Mic.ro, TotalSoft a dezvoltat Charisma Cell Monitor pe iPad, o aplicaţie care asigură monitorizarea indicatorilor de vânzări, în timp real, per magazin şi la nivelul întregii reţele.
Ce vede Patriciu pe iPad
Prin aplicaţia de pe iPad, Patriciu şi ceilalţi manageri ai Mic.ro pot urmări în timp real cum evoluează indicatorii de performanţă sau operaţionali.
Printre informaţiile furnizate prin intermediul aplicaţiei, se numără, conform Total- Soft, indicatorii curenţi de performanţă a vânzărilor pe magazine / tip de partener / tip de articol) în parte; un grafic de vânzări cumulate în luna analizată, comparativ cu target-ul perioadei sau situaţia vânzărilor cumulate în luna în curs în raport cu ţinta pentru aceeaşi perioadă, cu indicator de performanţă calculat automat.
În cadrul proiectului, TotalSoft este si furnizor de servicii de calcul salarial şi de administrare de personal pentru cei peste 4.000 de angajaţi Mic.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels