Opinii

De zece ori Stairway to heaven sau cum tinerii sunt mai puţin preocupaţi de latura financiară a ideilor lor şi mai mult de impactul acestora asupra societăţii şi oamenilor

De zece ori Stairway to heaven sau cum tinerii sunt mai...

Autor: Dorin Oancea

25.03.2016, 19:24 483

Veţi întâlni în acest număr al revistei zece poveşti depre oameni tineri care fac lucruri minunate pentru semenii lor: le dau de citit, de văzut sau de ascultat, încearcă să promoveze locuri şi să-i ajute pe cei care pornesc afaceri, sunt preocupaţi de frumos şi de bunăstare. Le pasă. 

În patru decenii de la lansare, cântecul Stairway to Heaven al celor de la Led Zepplein a adus în jur de 600 de milioane de dolari şi a rulat, neîntrerupt, mai bine de 45 de ani la radiourile din întreaga lume. Aş pune în balanţă cu aceste numere un grafic pe care l-am văzut recent şi care arată că în 2015, pentru prima dată în istoria muzicii comerciale, vânzările de muzică veche le-au depăşit pe cele de muzică nouă. În numere e cam aşa: în 2005 muzica veche valora în Statele Unite în jur de 225 de milioane de dolari, iar muzica momentului 400 de milioane de dolari.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO