Prima pagina

Care sunt planurile noului proprietar al Vinexpert

Care sunt planurile noului proprietar al Vinexpert
21.11.2007, 18:21 46

Match Point, principalul producator de chibrituri din tara, a preluat 50% din actiunile retelei de magazine Vinexpert, specializata in vanzarea de vinuri si bauturi alcoolice. Tinta acestei miscari este cresterea valorii companiei de doua ori si jumatate, pana la 5 milioane de euro in urmatorii trei ani, scrie revista Business Magazin.

La prima vedere, mare legatura intre productia si importul de chibrituri si afacerile cu vin nu prea este. Dar actionarii clujeni ai fabricii de chibrituri au decis inca de la finalul anului trecut sa intre pe piata vinului, infiintand compania Vino Vero, axata pe importul de vinuri din America Latina. Vino Vero va incheia primul an de activitate cu o cifra de afaceri de peste 400.000 de euro, iar tranzactia cu Vinexpert a fost practic urmatorul pas, catre partea comerciala.

"Noi intentionam sa deschidem o retea proprie de magazine, iar Vinexpert dorea sa creasca intr-un ritm mai rapid. Am decis sa ne unim competentele", declara Maia Banciu, director de marketing si comunicare la Match Point. Familia Banciu controleaza pachetul majoritar de actiuni (40%) al producatorului de chibrituri, diferenta fiind impartita in mod egal intre alti doi actionari - Ovidiu Popa si Mircea Popescu.

Cititi articolul integral in revista Business Magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO