Prima pagina

Un "spion" la Marriott

09.07.2008, 12:35 7

Sunt business-uri a caror esenta iti scapa cumva, chiar daca privesti atent toate cifrele si statisticile. Pentru a le cunoaste trebuie sa patrunzi, ca un intrus (sau oaspete indiscret), in realitatea lor de zi cu zi, scrie revista Target.
E singura solutie. Iar un hotel de cinci stele, mai mult ca orice alta afacere, este cu mult mai mult decat cifra sa de afaceri, gradul de ocupare sau structura actionariatului. Pentru a intelege cu adevarat subtilitatile care fac dintr-un hotel un brand de cinci stele trebuie sa-ti faci curaj sa pasesti dincolo de usile ce spun ca accesul e interzis.
Noi am facut-o.
Revista TARGET a petrecut doua zile in spatele afacerii si acum va putem spune mai multe despre Adevaratul J.W Marriott.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO