Producatorul de medicamente Zentiva (fostul Sicomed) si-a schimbat strategia, si a reusit sa opreasca declinul vanzarilor la finalul anului trecut.
"Compania si-a revenit din punct de vedere financiar, situatie care se va continua si in urmatorii ani prin platforma de operare profitabila pe care am construit-o ca strategie pe termen lung", a spus Jozef Belcik, country manager al Zentiva, numit la conducerea filialei in Romania in iulie a anului trecut.
Zentiva a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cota de piata mai mica decat la inceputul anului, urmand sa mentina in urmatorii ani un procent de 5%, conform lui Belcik.
"Obiectivul nostru este mentinerea cotei de piata la 5% iar bugetul pentru anul acesta se bazeaza pe o majorare in linie cu avansul estimat al pietei, adica o crestere cu 15% a pietei medicamentelor", a mai adaugat el.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels