Cei care vor să înţeleagă mai bine noţiunile legate de lichiditatea, riscul, profitabilitatea şi indicatorii de gestiune ai unei companii au acum la dispoziţie un curs online, cu o durată de aproximativ o oră, pentru a-şi pune la punct cunoştinţele despre cei mai importanţi indicatori financiari la care trebuie să se uite în bilanţul unei companii. Unul dintre cele zece programe de e-learning de pe ZFeLEARNING.ro, platforma de cursuri video online în limba română lansată de ZF, are ca obiectiv învăţarea cursanţilor, prin exemple practice, să interpreteze performanţele unei companii din perspectiva unor indicatori financiari.
Astfel, cursanţii care nu au neapărat o pregătire în domeniul financiar, pot învăţa cum să “citească” informaţiile despre starea financiară a unei entităţi, pentru a decide, de exemplu, dacă vor încheia un parteneriat cu compania respectivă. De multe ori, cifrele “seci”, luate ca atare, fără un context în care să fie corelate cu alte elemente ale business-ului, nu oferă informaţii relevante despre performanţa financiară a unei companii.
De asemenea, cursanţii sunt învăţaţi ca, atunci când vor să facă o analiză financiară a unor indicatori din bilanţ, să facă o analiză comparativă cu indicatorii companiilor competitoare şi nu cu alte sectoare de activitate, pentru că nu ar avea relevanţă.
Cursul, livrat sub titlul de “Interpretarea în 4 paşi a indicatorilor financiari de bază”, are un preţ de 31 de euro (TVA inclus) şi se poate comanda de pewww.zfelearning.ro. Platforma este dezvoltată de ZF în parteneriat cu BDO Business School (programul de training al companiei de audit şi consultanţă de business BDO), Expand Health România (consultanţă în management şi marketing farmaceutic), Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (firma de avocatură) şi The Academy at PwC (centrul de training al firmei de audit şi consultanţă fiscală PwC).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels