Profesii

Care este preţul plătit de o companie de IT şi call-center angajaţilor pentru recomandarea unor candidaţi

Care este preţul plătit de o companie de IT şi...

Autor: Corina Mirea

03.02.2013, 11:22 2194

Subsidiara locală a furnizorului american de servicii IT şi call-cen­ter Computer Generated So­lu­tions deşfăşoară un program de "referral"( n.red - de recomandare ), prin care angajaţii pot recomanda un candidat pentru angajare sau pentru promovare.

"La trei luni de la recomandarea unui coleg angajatul primeşte un bonus, care poate varia între 100 de euro în cazul în care poziţia pentru care a făcut acea recoman­dare necesită limba engleză şi 200- 250 de euro pentru posturile unde cerem limba germană sau olandeza. Angajatul îşi primeşte banii în mână şi impunem acele trei luni pentru a ne asigura că cel recomandat rămâne în companie. În plus, perioada de training la noi durează o lună şi jumătate", a spus Vladimir Sterescu, coun­try manager în cadrul CGS.

n ceea ce priveşte profilul candidatului căutat de CGS, unde media de vârstă este de 24 de ani, majoritatea angajaţilor fiind studenţi şi absolvenţi de facultate, country managerul companiei mai spune că acesta depinde de poziţia pentru care se fac recrutările, însă toţi cei care vin la interviuri ar trebui să ştie informaţii de bază despre cum să trimită un e-mail, să opereze un calculator sau să cunoască la un nivel ridicat limba străină specifică postului pentru care au aplicat. De altfel, compania furnizează servicii pentru clienţi din străinătate, dar şi din România în 18 limbi străine.

Citiţi articolul integral pe zfcorporate

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO