Produsele de gătit acasă, precum foile de pandişpan, blaturile de tort, făina sau malaiul au avut o creştere semnificativă în acest an, dar şi vânzările în magazinele specializate ale Boromir au crescut în 2021 faţă de 2020, spune Ioana Boromiz, director de marketing în cadrul Boromir Ind, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de morărit, panificaţie şi patiserie din România.
„Vânzările în magazinele specializate Boromir Pan Cafe, în anul 2021, au crescut faţă de anul 2020. De asemenea, produsele de gătit acasă, precum foile de pandişpan, foile de cremşnit, blaturile de tort, pişcoturile, făina şi mălaiul au avut o creştere semnificativă“, a spus pentru ZF Ioana Boromiz. Ea este fiica lui Constantin Boromiz şi reprezintă a doua generaţie de antreprenori din businessul Boromir, înfiinţat în 1994 de Constantin Boromiz, prietenul său Mircea Ureche, fratele său Gheorghe Boromiz şi de cumnatul George Frîntu.