ZF 24

10% din magazinele de telefonie isi pacalesc clientii

10% din magazinele de telefonie isi pacalesc clientii
08.01.2010, 11:38 20

Unul din 10 magazine care apartin companiilor de telecomunicatiisau sunt partenerele acestora are deficiente in ceea ce privesteprezentarea corecta, conform legii, a produselor vanduteclientilor, conform unui control general al Autoritatii Nationalepentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM),informeaza Gandul.

Cele mai dese incalcari ale legilor privind corecta informare aclientilor au fost fie nerespectarea caracteristicilor afiselorcare prezentau ofertele operatorilor, fie lipsa prezentarii unuimaterial in forma tiparita sau electronica privind planul tarifarales, inainte de incheierea contractului sau, pur si simplu,neoferirea contractului-cadru. ANCOM a precizat ca, de cele maimulte ori, neregulile au fost constatate la firmele partenere alecompaniilor de telecomunicatii.

Rezultatele au fost prezentate in urma a 1.110 controaledesfasurate in perioada 26 octombrie-13 noiembrie anul trecut. Celemai multe controale au avut loc la punctele de lucru sau lamagazinele partenere ale Orange Romania, 343, ale Vodafone Romania,282, Cosmote Romania, 249, si Romtelecom, cu 82 de controale. Intotal au fost verificate 82 de companii care furnizeaza servicii detelefonie, fiind depistate 178 de nereguli.

Despre neregulile constatate de ANCOM si cum aratalista neagra a vanzatorilor de servicii detelecomunicatii cititi pe www.gandul.info.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO