ZF 24

Adevarul: Lupta electorala a umflat conturile presei

20.06.2008, 09:15 16

Vasile Blaga, invins in cursa pentru fotoliul de primar al Bucurestiului, se poate consola cu statutul de cel mai promovat candidat in presa scrisa, arata Adevarul.

Pentru candidatul PDL au fost publicate 124 de machete publicitare in ziare si reviste, conform monitorizarilor companiei Alfa Cont. Volumul brut monitorizat se ridica la 620.000 de euro (calculat la tarifele lista de publicitate). Bugetul net alocat campaniei de promovare a lui Blaga in presa scrisa poate fi estimat la 350.000 de euro (aplicand volumului brut un discount mediu de 45%).

Desfasurarea de forte este net superioara contracandidatilor sai. Proaspatul primar al Capitalei, Sorin Oprescu, a beneficiat de doar 24 de machete publicitare, in valoare bruta de 64.000 de euro (circa 35.000 de euro, bani adevarati!). El a fost devansat si de Ludovic Orban (cu 52 de insertii in valoare bruta de 171.000 de euro). Detalii pe www.adevarul.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO