ZF 24

Biborteni: Romanii consuma apa minerala pentru ca nu agreeaza apa furnizata de Regiile Autonome

12.09.2006, 21:06 20

Madalin Simion, brand managerul Biborteni, spune ca strategia companiei sale pe termen mediu si lung va fi intarirea brandului, investitiile bugetate in acest sens fiind de peste 3 mil. euro (valoare rate card), pentru primul an de la demararea noii campanii de comunicare.
Studiile de piata realizate pentru companie in ultimul an au relevat faptul ca traditia apei minerale in Romania este un element foarte important luat in considerare de consumatori, in momentul in care aleg un anumit brand.
"Calitativ, apa minerala din Romania este superioara majoritatii apelor minerale din Occident. Multe marci celebre din lume s-au impus pe piata numai datorita investitiilor masive de marketing, in promovarea lor", apreciaza Simion.
Biborteni exporta apa minerala in Statele Unite, Anglia, Japonia si a primit mai multe solicitari pentru exporturi in Ungaria, Germania si Rusia, pe care le analizeaza in prezent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO